Narzędzia whistleblowingowe

Bezpieczne i łatwe
kanały komunikacyjne
z sygnalistami

– Platforma internetowa czynna 24/7/365
– Infolinia czynna 7:00 – 18:00 w dni pracujące
– e-mail
– konsultacje bezpośrednie z prawnikiem lub psychologiem

W ramach narzędzi whistleblowingowych zapewniamy:

– anonimowy dialog z sygnalistą za pomocą kodu PIN,
– dostępność w różnych językach, (m.in. j. polski, angielki, niemiecki, rosyjski, ukraiński)
– łączenie zgłoszeń w sprawy (gdy więcej niż jedno zgłoszenie dotyczy tego samego problemu),
– sortowanie i filtrowanie zgłoszeń wg. priorytetu, statusu, typu zgłoszenia oraz tematyki zgłoszenia,
– użytkowanie przez wielu użytkowników
– przypisywanie konsultantów po stronie Klienta do wyjaśnienia konkretnych zgłoszeń
– przy jednoczesnym ograniczeniu dostępu konsultanta do pozostałych zgłoszeń w systemie,
– prowadzenie wewnętrznego zaszyfrowanego dialogu na poziomie zgłoszenia,
– sporządzanie raportów i statystyk,
– załączanie i wysyłanie dokumentów,
– automatyczne notyfikacje,
– bezpieczne logowanie,
– łatwość w obsłudze.