O NAS

POMAGAMY ORGANIZACJOM BUDOWAĆ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ W OPARCIU O ETYKĘ.

Linia Etyki Sp. z o.o. powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie przedsiębiorców borykających się z nieprawidłowościami wewnętrznymi oraz nadużyciami. Założycieli Linii Etyki inspirowały praktyki wówczas stosowane głównie w krajach anglosaskich, gdzie do prewencji i zarządzania ryzykiem wykorzystuje się wiedzę pracowników (whistleblowing). Na rynku jesteśmy obecni od 2010r.

Jesteśmy prekursorami. W czasach, kiedy wiedza o whistleblowingu i sygnalistach w Polsce dopiero się rodziła, Linia Etyki wprowadziła pierwszy na polskim rynku system pozwalający pracownikom sygnalizować nieprawidłowości zachodzące w miejscu pracy w sposób poufny. Z czasem system znalazł nowe zastosowanie i dziś nasi klienci wdrażają go w celu wypełnienia ustawowego obowiązku przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi. Coraz częściej wewnętrznego systemu zgłaszania nadużyć wymagają przepisy prawa, np. Prawo bankowe.
Wychodzimy naprzeciw potrzebom rynku i naszych klientów. Dziś Linia Etyki obok systemu sygnalizowania nieprawidłowości oferuje szeroki wachlarz usług: szkolenia na temat etyki, audyty etyczne i ankiety pracownicze oraz kompleksowe projekty obejmujące wdrażanie kodeków etyki wraz z politykami wewnętrznymi.

Działamy z misją. Wierzymy, że etyczny biznes to biznes stabilny. Dlatego naszym celem jest wspieranie firm i instytucji publicznych w budowaniu kultury organizacyjnej, w której zespół i pracodawca grają do wspólnej bramki. Zaufały nam największe marki polskie i zagraniczne (referencje do okazania).