OFERTA

1. Obsługa zewnętrznych kanałów komunikacyjnych
LINIA ETYKI

  • Bieżąca obsługa kanałów przez firmę Linia Etyki – jako wsparcie wyspecjalizowanego systemu zewnętrznego do przyjmowania i zarządzania zgłoszeniami.
  • Udostępnienie bezpiecznych, anonimowych kanałów komunikacyjnych poza strukturami firmy
  • Gotowość profesjonalnych operatorów na przyjęcie zgłoszenia
  • Wstępna analiza zgłoszeń (pierwszy filtr zgłoszeń w złej wierze, niepełnych)
  • Wyspecjalizowane zarządzanie zgłoszeniami (raporty okresowe, statystyki)
  • Zapewnienie możliwości kontaktu zwrotnego z anonimowym sygnalistą

2. Przeprowadzenie ankiet i badanie etyczne pracowników

  • Badanie świadomości etycznej pracowników
  • Badanie znajomości i stosowania zasad etycznych/Kodeksu Etyki
  • Badanie preferencji behawioralnych pracowników co do przekazywania informacji o zachowaniach nieetycznych
  • Badanie zadowolenia pracowników

3. Rekomendacja procesu zgłaszania informacji o potencjalnych nadużyciach dopasowanego do struktury organizacyjnej firmy

  • Umiejscowienie w strukturze organizacji osób i struktur odpowiedzialnych za zarządzanie i wyjaśnianie zgłoszeń
  • Rekomendacja kanałów komunikacyjnych
  • Propozycja infrastruktury i sposób powiązania zgłoszeń z różnych kanałów komunikacyjnych
  • Rekomendacja procedury, pism wewnętrznych, cyklicznych działań przypominających, szkoleń

4. Szkolenia

  • Warsztaty z zakresu etyki dla pracowników
  • Szkolenia dla kadry kierowniczej i pracowników z zakresu zgłaszania zachowań nieetycznych
  • Train the trainer
  • Szkolenia z zakresu nadużyć

5. Udostępnienie i implementacja systemu – obsługiwanego wewnątrz firmy (jako alternatywa dla rozwiązań zewnętrznych)

6. Przeprowadzanie audytów:

  • Audyt etyczny
  • Audyt śledczy